uludağ sözlük | üye girişi | üye ol!
guardian of midgard guardian of midgard 15 yıl önce
the answer

(#18813411) iyi niyet belirtisini `rüzgar erkoçlar` başlığına yazması daha bir normal olurdu. e saygı duyulacak madem halen neden kız ismine yazıyoruz?

isviçreisviçre ismet gurbuz 2024
çomar putuçomar putu vexillarius the slayer
bordo ojebordo oje sudekiray
bordo ojebordo oje sudekiray
turkuaz ojeturkuaz oje sudekiray
ismet gürbüzismet gürbüz ismet gurbuz 2024
© 2026
galeri; sözlük içindeki başlıklara resim, fotoğraf ekleme bölümüdür. bu başlığındaki herhangi bir telif hakkı ihlali için lütfen iletişime geçiniz.
please contact us for any copyright claim for these images about.