uludağ sözlük | üye girişi | üye ol!
guardian of midgard guardian of midgard 15 yıl önce
the answer

(#18813411) iyi niyet belirtisini `rüzgar erkoçlar` başlığına yazması daha bir normal olurdu. e saygı duyulacak madem halen neden kız ismine yazıyoruz?

dünyadünya ismet gurbuz 2024
depremdeprem ismet gurbuz 2024
venezuelavenezuela ismet gurbuz 2024
fildişi sahilifildişi sahili ismet gurbuz 2024
ekvadorekvador ismet gurbuz 2024
japonyajaponya ismet gurbuz 2024
© 2026
galeri; sözlük içindeki başlıklara resim, fotoğraf ekleme bölümüdür. bu başlığındaki herhangi bir telif hakkı ihlali için lütfen iletişime geçiniz.
please contact us for any copyright claim for these images about.