guardian of midgard
15 yıl önce
(#18813411) iyi niyet belirtisini `rüzgar erkoçlar` başlığına yazması daha bir normal olurdu. e saygı duyulacak madem halen neden kız ismine yazıyoruz?
ona bir cümle bırak erman sonses
her haltı atatürkçü olanlar yiyor heyt bea
anın görüntüsü kafakoparan dede
akp aslında yok her şey dekor heyt bea
2026 dünya kupası yeya