umutsuzlar parki
14 yıl önce
(#18813411) iyi niyet belirtisini `rüzgar erkoçlar` başlığına yazması daha bir normal olurdu. e saygı duyulacak madem halen neden kız ismine yazıyoruz?
herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet uysaljakoben
kerim tekin sudekiray
kerim tekin sudekiray
osurdum uysaljakoben
anın görüntüsü nervio
bik bik in mutfağına konuk olmak bik bik
anın görüntüsü gocu
anın görüntüsü gocu