uludağ sözlük | üye girişi | üye ol!
actionscr actionscr 15 yıl önce
the answer

(#18813411) iyi niyet belirtisini `rüzgar erkoçlar` başlığına yazması daha bir normal olurdu. e saygı duyulacak madem halen neden kız ismine yazıyoruz?

yangınyangın ismet gurbuz 2024
ormanorman ismet gurbuz 2024
antalyaantalya ismet gurbuz 2024
güneşgüneş ismet gurbuz 2024
güneşgüneş ismet gurbuz 2024
futbolfutbol ismet gurbuz 2024
bik bikbik bik nervio
© 2026
galeri; sözlük içindeki başlıklara resim, fotoğraf ekleme bölümüdür. bu başlığındaki herhangi bir telif hakkı ihlali için lütfen iletişime geçiniz.
please contact us for any copyright claim for these images about.