gazeloglu
6 yıl önce
Aslanı kafeste görsem ödüm bokuma karışır. Naptın sayın abim ya. Aslan değil kedidir o kedi. Övme o kadar değerli kardeşim. Senin benim gibi Normal biri işte. Hepsi bu. Her şeyde Vasat (orta) olmak en iyisi. Evet..
#1916054
#1916052
#1916049
#1527745
#1916051
#1916050
#1671808
#1916066
#1916037
#1916039
#1916038
#1916041
#1916040
#1916048
#1916047
#1916046
#1916042
#1916055
#1916057
#1916058
cuma suresi 10 ayet ismet gurbuz 2024
türkiye abd maçını izleyecek misiniz sude sendromu
dünya ismet gurbuz 2024
futbol ismet gurbuz 2024
2026 dünya kupası ismet gurbuz 2024
güney kore ismet gurbuz 2024
güney afrika ismet gurbuz 2024
25 haziran 2026 güney afrika güney kore maçı ismet gurbuz 2024