gazeloglu
6 yıl önce
Aslanı kafeste görsem ödüm bokuma karışır. Naptın sayın abim ya. Aslan değil kedidir o kedi. Övme o kadar değerli kardeşim. Senin benim gibi Normal biri işte. Hepsi bu. Her şeyde Vasat (orta) olmak en iyisi. Evet..
#1916054
#1916052
#1916049
#1527745
#1916051
#1916050
#1671808
#1916066
#1916037
#1916039
#1916038
#1916041
#1916040
#1916048
#1916047
#1916046
#1916042
#1916055
#1916057
#1916058
futbol ismet gurbuz 2024
2026 dünya kupası ismet gurbuz 2024
ırak ismet gurbuz 2024
senegal ismet gurbuz 2024
arkadaşlar uyudunuz mu izmirbeyfendisi
gecenin karanlığında kaybolmak gina carano
26 haziran 2026 senegal ırak maçı ismet gurbuz 2024