gazeloglu
6 yıl önce
Aslanı kafeste görsem ödüm bokuma karışır. Naptın sayın abim ya. Aslan değil kedidir o kedi. Övme o kadar değerli kardeşim. Senin benim gibi Normal biri işte. Hepsi bu. Her şeyde Vasat (orta) olmak en iyisi. Evet..
#1916054
#1916052
#1916049
#1527745
#1916051
#1916050
#1671808
#1916066
#1916037
#1916039
#1916038
#1916041
#1916040
#1916048
#1916047
#1916046
#1916042
#1916055
#1916057
#1916058
güneş ismet gurbuz 2024
futbol ismet gurbuz 2024
esra yı aç esra yı kale3112
günün kitabı m r e r e c t o
bik bik nervio
haru urara mony tontana
bik bik gocu
mısır ismet gurbuz 2024