uludağ sözlük | üye girişi | üye ol!
gazeloglu gazeloglu 6 yıl önce
gazeloglu

Aslanı kafeste görsem ödüm bokuma karışır. Naptın sayın abim ya. Aslan değil kedidir o kedi. Övme o kadar değerli kardeşim. Senin benim gibi Normal biri işte. Hepsi bu. Her şeyde Vasat (orta) olmak en iyisi. Evet..

1 2 3
insaninsan ismet gurbuz 2024
dünyadünya ismet gurbuz 2024
paraguayparaguay ismet gurbuz 2024
almanyaalmanya ismet gurbuz 2024
zevkzevk ismet gurbuz 2024
islamiyetislamiyet ismet gurbuz 2024
saadetsaadet ismet gurbuz 2024
iraniran ismet gurbuz 2024
© 2026
galeri; sözlük içindeki başlıklara resim, fotoğraf ekleme bölümüdür. bu başlığındaki herhangi bir telif hakkı ihlali için lütfen iletişime geçiniz.
please contact us for any copyright claim for these images about.