derisik cozelti
15 yıl önce
Babam çok severdi bunu ya. Önceden çok da iyiydi zaten sonradan bozdu. Şimdi burdan daha iyi yapan bir yer keşfettik. Oraya gidiyoruz süreklidkdkd. Mesela avmde yemek yiyeceğiz ben gidip İskender yiyorum babam bunusjx... devamını gör
herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet uysaljakoben
kerim tekin sudekiray
kerim tekin sudekiray
osurdum uysaljakoben
anın görüntüsü nervio
bik bik in mutfağına konuk olmak bik bik
anın görüntüsü gocu
anın görüntüsü gocu