vince1
13 yıl önce
Babam çok severdi bunu ya. Önceden çok da iyiydi zaten sonradan bozdu. Şimdi burdan daha iyi yapan bir yer keşfettik. Oraya gidiyoruz süreklidkdkd. Mesela avmde yemek yiyeceğiz ben gidip İskender yiyorum babam bunusjx... devamını gör
vişne çürüğü oje sudekiray
çingene pembesi oje sudekiray
petrol ismet gurbuz 2024
benzin ismet gurbuz 2024
akaryakıt ismet gurbuz 2024
allah ismet gurbuz 2024
böğürtlen ismet gurbuz 2024
dünya ismet gurbuz 2024