zalbert ramstein
10 yıl önce
Ablası serpil ile adaş olup haksızlığa uğrayan varsa, mutlaka intikamını alır. inkar edecek ama böyle. Ben de adı emine olup da zarar görenlerin intikamını alıyorum mesela.
#1471
#1904
#7900
#8813
#13762
#18436
#22750
#23990
#34959
#37259
#41498
#44382
#46841
#47651
#53365
#56927
#56928
#56929
#69692
#69694
meksikalı batman sertac8520
öldükten sonra bana ne olacak uysaljakoben
gül kurusu ruj sudekiray
kozmetik sudekiray
suudi arabistan ismet gurbuz 2024
1 kilometrelik gökdelen ismet gurbuz 2024
şarabi rengi ruj sudekiray
erguvan rengi oje sudekiray