hibrit kibrit
15 yıl önce
Ablası serpil ile adaş olup haksızlığa uğrayan varsa, mutlaka intikamını alır. inkar edecek ama böyle. Ben de adı emine olup da zarar görenlerin intikamını alıyorum mesela.
#1471
#1904
#7900
#8813
#13762
#18436
#22750
#23990
#34959
#37259
#41498
#44382
#46841
#47651
#53365
#56927
#56928
#56929
#69692
#69694
çomar putu ciguli kral
yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar vexillarius the slayer
herzevekil in biraz şey olması seytana tektas atan satanist
ossurada zaman baba
erguvan rengi oje sudekiray
merhabalar biraderler m r e r e c t o
isviçre ismet gurbuz 2024