periferi
15 yıl önce
Ablası serpil ile adaş olup haksızlığa uğrayan varsa, mutlaka intikamını alır. inkar edecek ama böyle. Ben de adı emine olup da zarar görenlerin intikamını alıyorum mesela.
#1471
#1904
#7900
#8813
#13762
#18436
#22750
#23990
#34959
#37259
#41498
#44382
#46841
#47651
#53365
#56927
#56928
#56929
#69692
#69694
en güzel sözlük kızları traveler of secret moments
çomar putu ciguli kral
yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar vexillarius the slayer
herzevekil in biraz şey olması seytana tektas atan satanist
ossurada zaman baba
erguvan rengi oje sudekiray