periferi
15 yıl önce
Ablası serpil ile adaş olup haksızlığa uğrayan varsa, mutlaka intikamını alır. inkar edecek ama böyle. Ben de adı emine olup da zarar görenlerin intikamını alıyorum mesela.
#1471
#1904
#7900
#8813
#13762
#18436
#22750
#23990
#34959
#37259
#41498
#44382
#46841
#47651
#53365
#56927
#56928
#56929
#69692
#69694
merhabalar biraderler m r e r e c t o
isviçre ismet gurbuz 2024
çomar putu vexillarius the slayer
erguvan rengi oje sudekiray
bordo oje sudekiray
bordo oje sudekiray