rus kekosu
10 yıl önce
Ablası serpil ile adaş olup haksızlığa uğrayan varsa, mutlaka intikamını alır. inkar edecek ama böyle. Ben de adı emine olup da zarar görenlerin intikamını alıyorum mesela.
#1471
#1904
#7900
#8813
#13762
#18436
#22750
#23990
#34959
#37259
#41498
#44382
#46841
#47651
#53365
#56927
#56928
#56929
#69692
#69694
kuran ı kerim ismet gurbuz 2024
ibrahim suresi ismet gurbuz 2024
insan ismet gurbuz 2024
dünya ismet gurbuz 2024
paraguay ismet gurbuz 2024
almanya ismet gurbuz 2024
zevk ismet gurbuz 2024
islamiyet ismet gurbuz 2024