tambiliriniz
10 yıl önce
Ablası serpil ile adaş olup haksızlığa uğrayan varsa, mutlaka intikamını alır. inkar edecek ama böyle. Ben de adı emine olup da zarar görenlerin intikamını alıyorum mesela.
#1471
#1904
#7900
#8813
#13762
#18436
#22750
#23990
#34959
#37259
#41498
#44382
#46841
#47651
#53365
#56927
#56928
#56929
#69692
#69694
meksikalı batman sertac8520
öldükten sonra bana ne olacak uysaljakoben
gül kurusu ruj sudekiray
kozmetik sudekiray
suudi arabistan ismet gurbuz 2024
1 kilometrelik gökdelen ismet gurbuz 2024
şarabi rengi ruj sudekiray
erguvan rengi oje sudekiray