cay yoksa oralet icsinler
12 yıl önce
Ablası serpil ile adaş olup haksızlığa uğrayan varsa, mutlaka intikamını alır. inkar edecek ama böyle. Ben de adı emine olup da zarar görenlerin intikamını alıyorum mesela.
#1471
#1904
#7900
#8813
#13762
#18436
#22750
#23990
#34959
#37259
#41498
#44382
#46841
#47651
#53365
#56927
#56928
#56929
#69692
#69694
saraca finch house saraca09
saraca finch house saraca09
saraca finch house saraca09
saraca finch house saraca09
saraca finch house saraca09
saraca finch house saraca09
saraca finch house saraca09
saraca finch house saraca09