delegado zero1918
13 yıl önce
Ablası serpil ile adaş olup haksızlığa uğrayan varsa, mutlaka intikamını alır. inkar edecek ama böyle. Ben de adı emine olup da zarar görenlerin intikamını alıyorum mesela.
#1471
#1904
#7900
#8813
#13762
#18436
#22750
#23990
#34959
#37259
#41498
#44382
#46841
#47651
#53365
#56927
#56928
#56929
#69692
#69694
ossurada zaman baba
erguvan rengi oje sudekiray
merhabalar biraderler m r e r e c t o
isviçre ismet gurbuz 2024
çomar putu vexillarius the slayer
erguvan rengi oje sudekiray