actionscr
15 yıl önce
r2si eğer `msdn ` da var ise biraz uğraşıp workstation olarak kurulabilen kurulunca da muhteşem şeyler yapabilen uber bir işletim sistemi olmuş bu.
ona bir cümle bırak erman sonses
her haltı atatürkçü olanlar yiyor heyt bea
anın görüntüsü kafakoparan dede
akp aslında yok her şey dekor heyt bea
2026 dünya kupası yeya