burcumcilek
7 yıl önce
Hayatimda tanidigim acik ara en boktan kargo firmasi; ekspres hizmeti kullandim evragi getirmedikleri yetmedigi gibi, birde gidip ana depolarindan aldim, ustune para iadesi de yapmadilar. Bir baska seferde de konsoloslu... devamını gör