derisik cozelti
15 yıl önce
insanın pisliğinin, şehirlerine çökmesi. Camdan bakıyorum, kirimiz yine üstümüze çökmüş. Tabiat hizzaya girin diyor, oralı değiliz.
#21159
#21160
#99914
#371829
#473820
#527412
#540572
#541268
#541269
#552091
#558762
#566088
#586677
#586678
#587631
#587770
#587772
#754298
#754313
#922159