uludağ sözlük | üye girişi | üye ol!
dolbatros55 dolbatros55 15 yıl önce
samray

En son 2 yıl önce bindim ya. Nasıl biniliyodu lan buna? Wcye bile arabayla gidiyom ben aq. Unuttum nasıl binileceğini, yaşlılara hala yer veriliyo mu?

© 2026
galeri; sözlük içindeki başlıklara resim, fotoğraf ekleme bölümüdür. bu başlığındaki herhangi bir telif hakkı ihlali için lütfen iletişime geçiniz.
please contact us for any copyright claim for these images about.