mujganla ben aglasiriz
9 yıl önce
galatasaray'a geldiğinde bildiğin çöptü. topu ayağına alınca tempoyu s*kertir oyunu durdururdu. beşiktaş dönemi vs gs dönemi neden bu kadar farklı performanslara sahne oldu anlamadım. gs'deki babel çok kötüydü.
#1292877
#1292905
#1292997
#1362577
#1390156
#1434297
#1480073
#1600892
#1600962
#1602196
#1603216
#1603217
#1603218
#1609174
#1613695
#1637949
#1646372
#1673357
#1674669
#1683317
herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet uysaljakoben
kerim tekin sudekiray
kerim tekin sudekiray
osurdum uysaljakoben
anın görüntüsü nervio
bik bik in mutfağına konuk olmak bik bik
anın görüntüsü gocu
anın görüntüsü gocu