beaujolais
14 yıl önce
server uraz. elim pis şarkısında cegid “pit10 özgün müziğinde öldü, özgür olamadıysa bırakın ölsün” demişti. o albüm sanırım server urazın en güzel albümü.
seninle şöyle olabilirdik otopsiraporlari
carlos valderrama teomancalmasur
sözlük kızlarının fotoğrafları buddy dude
deep turkish web feleksiz riza
türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de sude sendromu
akla gelen her başlığı açamamak heyt bea