uludağ sözlük | üye girişi | üye ol!
milattan sonra milattan sonra 14 yıl önce
msn

en sevdiğim mail adresim. Türkiye'de de çok biliniyor daha ikinci kez hecelemek zorunda kalmadım. Hotmail gmail falan şimdi iyi de 10 yil falan önce harf harf yazdırmak gerekiyordu. emesenkom deyince şak diye yaziyorlar.

nyxnyx sudekiray
nyxnyx sudekiray
nyxnyx sudekiray
nyxnyx sudekiray
nyxnyx sudekiray
© 2026
galeri; sözlük içindeki başlıklara resim, fotoğraf ekleme bölümüdür. bu başlığındaki herhangi bir telif hakkı ihlali için lütfen iletişime geçiniz.
please contact us for any copyright claim for these images about.