milattan sonra
14 yıl önce
en sevdiğim mail adresim. Türkiye'de de çok biliniyor daha ikinci kez hecelemek zorunda kalmadım. Hotmail gmail falan şimdi iyi de 10 yil falan önce harf harf yazdırmak gerekiyordu. emesenkom deyince şak diye yaziyorlar.
jennifer barreto sudekiray
jennifer barreto sudekiray
nyx sudekiray
nyx sudekiray
nyx sudekiray
nyx sudekiray
nyx sudekiray