uma karuna
13 yıl önce
entryleri de sohbeti de güzeldi. silik olduğunu görmek üzdü. olur da uğrarsan bir selam vermeyi ihmal etme ~swh~ t:sözlükte harcamadığı vaktini daha iyi, keyifli şekilde geçiriyordur umarım dediğim yazar.
her haltı atatürkçü olanlar yiyor heyt bea
anın görüntüsü kafakoparan dede
akp aslında yok her şey dekor heyt bea
2026 dünya kupası yeya
kıskanmak nervio