ipkis
2 yıl önce
şu yıl olmasına rağmen hala modları yapılan, wad dosyalarında çılgın atılan, manyak bir kitleye sahip oyundur. geçen çıkan bu modu çok sevdim mesela: https://www.doomworld.com/forum/topic/156589-tc-the-maverick-hunter-c... devamını gör
arkadaşlar bakar mısınız ctrlx
çingene pembesi ruj sudekiray
çingene pembesi ruj sudekiray
çingene pembesi ruj sudekiray
ateş kırmızısı ruj sudekiray
mercan kırmızısı oje sudekiray
mercan kırmızısı oje sudekiray
mercan kırmızısı oje sudekiray