angry man
12 yıl önce
Hayatta beceremediğim şey. Robot gibi oluyor yapınca. En iyisi yapanlara alkış tutmak.
#2318
#2807
#7073
#28856
#69915
#69916
#69917
#69918
#106207
#328484
#436288
#507124
#603484
#623575
#637872
#637874
#637932
#637937
#640541
#694288
dünya ismet gurbuz 2024
futbol ismet gurbuz 2024
2026 dünya kupası ismet gurbuz 2024
haiti ismet gurbuz 2024
fas ismet gurbuz 2024
25 haziran 2026 fas haiti maçı ismet gurbuz 2024
asr suresi ismet gurbuz 2024
tabiat ismet gurbuz 2024