ovvmaygodness
11 yıl önce
Her şey biter, ayna tutulur ve o soru gelir: “Beğendin mi kardeşim?” O saatten sonra beğenmemek mümkün değildir. Saç gitmiştir. Refleksle çıkan cümle hazırdır: “Eline sağlık abi, çok iyi oldu.” çaresizliğin en yoğun... devamını gör
#257091
#324635
#419256
#537418
#653980
#718209
#721741
#951151
#975159
#1023565
#1033910
#1096806
#1165460
#1186475
#1216509
#1230068
#1259522
#1329835
#1361764
#1534673
yeni bir kitaba başlama sorunu erman sonses
galatasaray lobisi cedidacer
seninle şöyle olabilirdik otopsiraporlari
carlos valderrama teomancalmasur
sözlük kızlarının fotoğrafları buddy dude
deep turkish web feleksiz riza
türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de sude sendromu