uludağ sözlük | üye girişi | üye ol!
berroto berroto 10 yıl önce
4 5 g

Erdoğan 4g ye geçmeyelim ben teknolojiden anlıyorum 1-2 yıl bekleyelim 5g ye geçelim dedi. kimse bunu dinlemedi diye biz 4.5g diye saçma bir şeye geçtik.

© 2026
galeri; sözlük içindeki başlıklara resim, fotoğraf ekleme bölümüdür. bu başlığındaki herhangi bir telif hakkı ihlali için lütfen iletişime geçiniz.
please contact us for any copyright claim for these images about.