cany13
15 yıl önce
beşiktaş'ın bu hali içler acısı. yönetimden taraftara herkes birbirine girmiş, takımın hali ortada. eski günleri arar olduk.
#4412
#8825
#5250
#5897
#5896
#5899
#5900
#5902
#5904
#5905
#5906
#5908
#5909
#5910
#5915
#5914
#5918
#5919
#5922
#5926
çomar putu ciguli kral
yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar vexillarius the slayer
herzevekil in biraz şey olması seytana tektas atan satanist
ossurada zaman baba
erguvan rengi oje sudekiray
merhabalar biraderler m r e r e c t o
isviçre ismet gurbuz 2024